Etiket: medyum hakan büyük

En Son Medyum Yorumları

En Son Medyum Yorumları

Öncelikle herkese merhaba. Yaklaşık 5 senedir eşimle yaşadığımız problemlerle alakalı en az 10 tane medyum hocaya başvurmuş ve hepsi tarafından da dolandırılmış biri olarak bu sayfada sizlere yaşadıklarımı anlatmak istedim. Bir kişi sayemde kurtulsa kardır. Öncelikle bu işlere hiç inanmazdım ancak insan çaresiz kalınca her tülü yola başvuruyor. Eşimle alakalı geçimsizlik ve soğumadan dolayı önce internette medyum aratırken buldum kendimi. İlk önüme geleni arayıp hiç sorgulamadan da para gönderdim. Ancak sonunda bırakın sonuç almayı bir daha telefonuna bile ulaşamadım. Bu kişinin adı Medyum Adem idi. Sitesine ak sakallı dede fotoğrafları koyarak insanları aldatıyor ancak sonrasında öğrendim ki kendisi yirmili yaşlarda bir gençmiş. Telefonda da zaten ben elemanıyım bahanesiyle bir gençle muhattap olmuştum. Sizleri uyarmak istediğim ilk kişi Medyum Adem. Sitesini sonrasında düzenli aralıklarla kontrol ettiğimde telefon numarasının da sürekli değiştiğini gördüm. Sonrasında sırasıyla Medyum Önay, Medyum Mesut, Medyum Babavanga (Medyum Atanas olarak da biliniyor), Medyum Meliha, Medyum Tufan, Medyum Hakan, Medyum Harun ve Medyum Salih Memişoğlu’na para kaptırdım. Diyeceksiniz ki hiç mi akıl yok ancak insanın basireti bağlanıyor işte. Hırs yaptıkça yaptım ortada 2 yaşında bir çocuğumuz da olduğu için belki bu sefer sonuca ulaşırım diye gitmediğim medyum kalmadı. Bunları tek tek ayrıntılarıyla anlatırsam sayfalar sürer ancak biri kargo bile göndermedi, diğeri fotokopi gönderdi, bir diğeri sürekli üzerinde büyü çıktı yok koruma çıktı gibi bahanelerle sürekli ekstra para istedi. Arada taciz edenler bile oldu. Ancak bilmeniz gereken bu isimlerden uzak durmanız o yüzden sadece isimlerini belirtiyorum. Hemen hepsinin banka hesap bilgilerinde de başka isimler çıkıyor yani kendi isimlerini de kullanmıyorlar.

İnsan bu konuları da herkesle paylaşamıyor zira gizli konular ama sonunda dayanamayıp bir arkadaşıma konuyu açtım. Daha önce açmadığıma da pişman oldum. Meğer o da daha önce bana söylemeden medyum hocalara gitmiş ve birçok kez dolandırılmış ancak en son yine bir arkadaşının tavsiyesiyle birini bulmuş onunla sonuca ulaşmış. Hepsinden yeni haberim oldu ve ben de ismini alıp aradım konuştuk ve daha başlangıçta sesinden bile o güveni aldım. O kadar dolandırıldıktan sonra artık hiçbir umudum olmamasına rağmen son paramı da kendisine gönderip çalışmaya başladık. Verdiği sürenin dolmasına daha çok uzun süre varken 6 aydır görüşmediğimiz eşim yavaş yavaş değişmeye başladı ve rüyasında beni gördüğünü yaşananlardan pişman olduğunu söyleyerek görüşmek istedi ve sonunda da tekrar eski halimize geri döndük. En çok da çocuğum için mutluyum. Bahsettiğim hocanın ismi Medyum Ali Gürses. Reklam gibi olmasın diye yazmayacaktım ancak internet ortamında o kadar dolandırıcı ve sahtekar medyum var ki insanlar dolandırıcıları öğrendiği kadar işini hakkıyla yapanları da öğrensin istedim. Medyum Ali Hoca diye de geçiyor ancak adını kullanan başkaları da olduğundan soyadının Gürses olduğuna ve site adresinin www.medyumali.com olduğuna emin olun. Telefon numarası 05355906275 maili medyumalibey@gmail.com olarak kullanıyor ve internetten araştırırsanız ki ben de keşke daha önceden araştırsaymışım irtibat bilgileri de senelerdir sabit ve değişmemiş.

Aslında bu siteyi benim gibi medyum mağduru olanların yorum ve şikayelerini paylaşması amacıyla kurdum ancak açmışken nacizane kendi başımdan geçeni de yazmak istedim. Siz de aşağıda yorumlarınızı yazabilirsiniz.

102 Replies to “En Son Medyum Yorumları”

  1. siteyi kuran kimse çok güzel başından geçen olayları anlatmış evet bende medyum ali gürses ile çalışma fırsatı buldum. Çok saolsun destek oldu bana bende başımdan geçen olayları çok fazla uzatmadan anlatıcam. önceden bir kaç medyumla çalışmıştım ama netice alamadım işe yaramadı bir sonuc alamadım sürekli bu sefer olucak dıye dıye o mdyumdan bu medyuma koşturup duruyordum. İşe yaramıyordu bir medyuma gidiyordum sürekli bu işlem olması lazım yok şunun yapılması lazım dıye para istiyorlardı. Neyse bunların ismi zaten malum site sahibi çogundan bahsetmiş o yüzden bende yazmak istedim zaten sonra bende iyice araştırdım aradım sordum soruşturdum. Kafama yattı ama tabi aklımdada tereddütler vardı tabi . Neyse aradım konuştum bana konuşmaları söyledği sözler güven verdi. Ve işleme böylelıkle başlamak istedim . Ve sonuç muhteşem dediklerini yaptım 2 3 hafta içinde etki edecegini biraz sabır göstermem gerekiğini söyledi. Aynen dediklerinin hepsini yaptım ihtimal vermediğim olmuyacak dediğim şeyler oluverdi. Kaç tane medyumun yapamadığı şeyi ali bey yaptı güvendim pişman olmadım başımdan geçenleri anlattım inanmak inanmamak size kalmış Allah razı olsun kendisinden benzer derdi olan arkadaşlara kesinlikle öneririm 05355906275 numarası mailden de dönüş yapıyor medyumalibey@gmail.com

  2. O DEDİĞİNİZ DOLANDIRICILARDAN BİRİ DE MEDYUM BABAVANGAYMIŞ MEĞER İNTERNET TE ARAŞTIRMA YAPARKEN MEDYUM BABAVANGAYLA İLE İLGİLİ YORUMLAR DİKKATİMİ ÇEKTİ ZATEN BU MEDYUM ATANAS OLARAK TA BİLİNİYOR HANGİSİNE İNANICAZ ARTIK ONU DA BİLEMİYİCEZ MEĞERSEM ADINA YAZILAN YORUMLAR YALANMIŞ KENDİSİYLE ÇALIŞMAYA BAŞLAYIP DOLANDIRILINCA ANLADIM ARTIK YAPCAK BİŞEY YOK TEK ŞEY VAR ODA MEDYUM ARAYANLARI UYARMAK GERÇEK MEDYUMLARLA ÇALIŞMAYA ÖZEN GÖSTERİN ARKADAŞLAR HELE Kİ BU MEDYUM ATANAS MIDIR BABAVANGA MIDIR DENEN KİMSE ARTIK MEDYUM BOZUNTUSUNDAN UZAK DURUN !!!!!

  3. BU KADAR DOLANDIRICI ARASINDA İNSAN KİMİNLE ÇALIŞICAĞINI ŞAŞIRIYOR VALLA. BENDE BAĞLAMA BÜYÜSÜ YAPTIRMAK İÇİN MEDYUM MELİHA DİYE BİRİYLE ÇALIŞTIM AMA NE İŞLEM VAR ORTADA NE MEDYUM MELİHA CADISI 3 BİN TL PARAMI ALDI YOK OLDU ORTADAN LÜTFEN BU KADINLA ÇALIŞMAYA KALKMAYIN DİKKATLİ OLUN.

  4. Arkadaşlar sitelerde yazılan yorumları dikkate alarak çalışmanız gereken medyumu seçerseniz sizin için daha iyi olur. Aksi takdirde benim gibi ve diğer dolandırılan arkadaşlar gibi mağdur duruma düşmezsiniz. Ben hiç araştırmadan Medyum İlim Hoca ile çalıştım çok pişman oldum sonradan iş işten geçmiş oldu çoktan tabi ama sağlık olsun demekten başka çare kalmadı. Zor durumda olan medyum arayan arkaşlar sizlerde lütfen dikkatli olun.

  5. AŞK BÜYÜSÜ YAPTIRCAK BAŞKA HOCA KALMAMIŞ GİBİ GİTTİM DOLANDIRICIYA DENK GELDİM BAŞLARDA GÜZEL GÜZEL KONUŞUP BENİ İKNA ETTİ GÜVEN VERDİ 4 BİN TL PARAYI ALINCA SES SOLUK KESİLDİ RESMEN DOLANDIRILDIM. MEDYUM DERVİŞ DİYE BİRİNE DENK GELİRSENİZ İNANMAYIN SAKIN SİZDE DOLANDIRILIRSINIZ SONRA MEDYUM DERVİŞ DENEN KİŞİYE LÜTFEN DİKKAT EDİNN

  6. Ben bu insanları anlamıyorum niye gidip düzgün yollarla çalışmak varken dolandırıcılıkla para kazanıyorlar ki. Bizde zor durumdayız medyum arıyoruz gidip yalancı sahtekarlara çatıyoruz. Medyum mehmet denen bu adama inanmayın arkadaşlar dikkatli olun kendisi medyum hoca falan değil…DOLANDIRICIDAN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİL DUYUN SESİMİİİİ

  7. O kadar araştırma yapmama rağmen iyi araştıramamışım demekki ya da bu Medyum Rabia adına yazılan olumlu yorumlar hep yalanmış ben ve arkadaşım bir güzel dolandırıldık üstünede bir bardak soğuk su içtik. Nerden bulcaz bu adamı napıcaz bilmiyorum ama cehennemin dibiine gitsin yani dicek bişey bulamıyorum.

  8. İNTERNET ORTAMINDA BULDUĞUNUZ MEDYUMLARA İNANMAYIN ARKADAŞLAR CÜNEYT HOCA DENEN BU ADAM MEDYUM FALAN DEĞİL GERÇEK MEDYUM ARIYORSANIZ BU ADAM DIŞINDA BAŞKA MEDYUMLARLA ÇALIŞIN İYİCE ARAŞTIRIN BENİM ELİMDE AVCUMDA NE VARSA GİTTİ VE KENDİSİNE ULAŞABİLECEĞİM HİÇ BİR BİLGİSİ YOK ELİMDE TELEFONLARIMA ÇIKMIYOR MAİL ATIYORUM GİTMİYOR. LÜTFEN DİKKAT EDİN BU ADAMA İNANMAYIN SAKIN….

  9. Medyum Seyit ile bağlama büyüsü işlemi için çalışmaya başlamıştık ki adam parayı aldıktan 2 gün sonra yer yarıldı yerin dibine girdi dolandırıldım 3 bin tl param gitti kendisine ulaşamıyorum benim gibi madur olan kaç kişi vardır kim bilir

  10. Bende Seyit hocanın kazığını yedim cümleten geçmiş olsun…Biz yandık başkaları yanmasın lütfen gerekli gereksiz her yerde paylaşın bu adamın dolandırıcı olduğunu

  11. medyum duygu diye bir kadın var belki duymuşsunuzdur yada duyarsanız ama duyarsanız sakın itibar etmeyin kendisi bir numaralı dolandırıcıdır medyum falan değil yanii doldırıcının teki medyumum diye geçiniyooo siz siz olun herkesi medyum sanıp para göndermeyin sonra benim gibi başınıza vurursunuz..

  12. Bu tür sitelerin yapılmasında emeği geçen herkese teşekkürler dolandırıcıların ne olduğu kim olduğu ortaya çıkıyor. Ben medyum melihanın kadının kurbanıyım 2 bin tl paramı aldı ben yandım sizlerde yanmayın diye yazıyorum arkadaşlar sakın inanmayın bu kadına

  13. ARKADAŞLAR MEDYUM İLİM İLE ÇALIŞMAYA BAŞLADIM AMA PARAYIDA YATIRDIM 10 GÜN OLDU HALA SES SEDA YOK SANIRIM BENDE DOLANDIRILDIM İNSANLARA GÜVEN KALMAMIŞ VALLA PARAYI ALAN YOK OLUYOR. DİKKAT EDİN SİZLERDE…..

  14. VALLA BENDE MEDYUM İLİM HOCANIN KURBANIYIM ADAM ELLEM ETTİ KÜLLEM ETTİ 2 BİN TL PARAMI ALDI BENDE GÖZ GÖRE GÖRE BU DURUMA DAVETİYE ÇIKARDIM ÇOK PİŞMAN OLDUM AMA İŞ İŞTEN GEÇMİŞ OLDU ADAMA HİÇ BİR ŞEKİLDE ULAŞAMIYORUM.

  15. Bende yarın muskami alcam burdaki yorumlara bakarak ali hocayla işlem yapdirdim hadi hayırlısı bende her kez gibi güzel sonuç alırım inşallah güzel sonuç aldığım anda buraya yazıcam

  16. Merhaba arkadaslar bende Ali Hocayla ask ve baglama vefki alaninda calismaya basladim. Bugun kargom geldi vefkimi hemen tasimaya basladim. Önümde uzun bir sürec var. Allah biliyor cok umutlanmiyorum. Ama inanin sabretmek cok zor. Gelismeleri burdan paylasicam sizlerle. İnsallah olumlu sonuc alirim.

  17. medyum ibrahim hoca web sitesinde elleri acik dua eden ak sakalli bir dede var kandirmaca baska ibrahim yok zaten yakinindan bile gecmeyin bir para istemeye basladi mi durmaz dini imani paradir kargo bile göndermez

  18. Medyum tufan dolandırıcının önde gideni aman arkadaşlar paranızı kaptırmayın bu adam düzenbazın teki sizde sakın ama sakın paranızı kaptırmayın dikatli olun

  19. selva hocam işlemlere başlayalı 4cu günüm ve çok umutluyum. Sonucu sizlerle paylaşacağım 21 günlük süreç başladı ben olacağına inanıyorum.

  20. Medyum haktan a islem yaptirdim sahtekar oldugunu burdan ogrendim yaptigi islemi bozuyormus daha kotu yapar mi acaba evliyim iki cocugum var ve hamileyim simdi yorumu okuyunca korktum

  21. Yakın arkadaşım Medyum Duygu tarafından dolandırıldı Medyum Duygu şebeke gibi çalışıyor parayı aldıktan sonra facebooktan başka isimlerle yazmaya başlayıp başka isimlerle tekrar para istiyor bu ikisine dikkat edin

  22. Benimde çok büyük bir derdim var ve piyasada o kadar çok sahte hoca varki hiçbirine kapılıp gitmek istemiyorum, niyetim karımın bana ola sevgisinin geri gelmesi.Kendisine büyü yapılmış ne yapacağımı bilmiyorum üstelik 2 yaşında bir çocuğumuz var.boşanmaktan ve benden nefret ettiğini söylüyor sürekli. Hersey iyi giderken bi anda başladı bu durumlar. Bende üzüntüden 15 kilo verdim, sağlığımı kaybetmek üzereyim. Ali hocsnın mettini çok duydum ali hocaya büyü bozdurtmak istiyorum. Aradım yaparız herseyı duzeltirim eskisi gibi olur dedi çok guven verdi bakalım yarın başlıyıcaz sonuçlarıda sizinle paylaşırım

  23. ali hocayı duyunca burdaki yorumlara güvenerek bende ödeme yapıp bugün işlemlere baslıyoruz insallah iyi olur hersey içimde umut burdaki yorumlara göre var sonucları kesinlik yazacam arkadaslar iyi aksamlar allah yardımcı olsun bütün kardeslerin zor durumda insanları üzenleri allaha havale ediyorum

  24. Rauf hocada sahtekar lütfen inanmayın ben 3500 tl kaptırdım parayı aldıktan sora telefonumu engelledi,sakın ses tonuna ve babacan tavrına aldanmayın lütfen yayınlansın bu yorum lütfen…

  25. Arkadaşlar her yere yazıyorum işlemlere başlamadan önce bunu bilin tercih edecekseniz bu adamı bilin medyum derviş denilen sahte kara sakın inanmayın 500 lira mi dolandirdi telefonlarımi engelledi resmen umut hırsızlığı 11 gun de sonuç alırsın dedi kendi yok oldu yazıklar olsun

  26. medyum ömer hocayla telde görüştüm. Ücretsiz bakım yaptığını söyledi. ofisine gittim biraz konuştuk. Ne bakım yaptı ne bişey. sadece sorunlarımı dinledi. Telefonda attardan alacağım malzemeler için 200 TL istemişti ofiste elden verdim. Hiç bir değişiklik olmadı bir malzeme aldığını da düşünmuyorum. Bu adama gidecekler iki kere düşünsün.

  27. çakma yalancı dolandırıcı rabia hoca sakın inanmayın göz boyuyor parasını nakit alıyor sonra seni ne arıyor ne soruyor sen arayıncada seanstayım sonra arıycam diyip aramıyor dedikleri hiç bişey tutmadı olmadı sakın paranızı kaptırmayın

  28. Arkadaşlar medyum hakan için bilgi verirmisiniz.2 hafta dedi 3 haftayı geçti netice sıfır biraz kötüye bile gitti.paramı geri isticem

  29. Bende bugün canbar çalışmasının ilk günü.Ali bey kadar güvenilir bir insanla hayatım boyunca yemin ederimki hiç karşılaşmamıştım.Allah binlerce kes razı olsun ömrü bereketli olsun.Çok inanıyorum Evvel Allah.maximum 28 günde sonuçu göreceğimi belirtti:))) şimdiden çok mutluyum.Allah hepimizin yardımcısı olsun arkadaslar.

  30. medyum ömer denilen sahıs dolandırıcıdır ilk 10 günlük okuma yapcam diyi 800tl aldı sonra o var bu var diıyıp yıne aldı 20 günden fazla sure konuştum sözde işlemler yapmış hep oyaladı 1 günlük işlemi uzatttıda oyaladı durdu ortada tek bişi yok . cok güzel ınsanı kandırıyor . güzel sözlü basta sürekli yazıyo sonra 2 güne bir yazan sahıs uzak durun yoksa pişman olan siz olursunuz.

  31. Dolandırıcılar arasında duygu hanımda var arkadaşlar bende kendisine bağlama büyüsü yaptırmak istedim çok ilgili ve bilgili görünse bile ilk başlarda sakın inanmayın kendisi dolandırıcı insanları bir sekilde kandırıp paralarını alıyor medyumluk ile alakası bile yok

  32. ARKADAŞLAR SAKIN MEDYUM KAĞAN DENEN ADAMA İNANMAYIN ALKOL TEDAVİLERIYLE ALAKALI OLARAK İŞLEM YAPTIĞINI BELİRTTİ ESİMİN DURUMUYLA ALAKALI BİR ÇALIŞMA YAPITI 13 GÜNDE KESİN SONUÇ DEDİ HİÇ BİR ŞEY DEĞİŞMEDİ BİRDE TELEFONLARIMA BİLE CEVAP VERMİYOR

  33. Kocamla ayrılmak istediğimi defalarca söylememe rağmen beni tehtit ve dayak zoruyla evde tutmaya devam ediyordu aileler araya girmesi bile pek bir şey ifade etmiyordu çünkü ortada çocuklar vardı kendime zarar vermeyi bile aklımdan geçti çocuklarımı düşündüm yapamadım en son olarak eşimi benden soğuta bilecek bir şeyler düşünmem gerekiyordu ve internette bir araştırma yapmaya karar verdim karşıma medyum Ali gürses cıktı durumu anlattım Allah razı olsun elinden gelen her şeyi yaptı benim için eşim benden ayrılmaya ikna oldu çocuklarında velayeti bende kalacak işini çok iyi bir şekilde ve çok kısa bir süreçte bu kadar başarılı bir şekilde yaptığınız için çok teşekkür

  34. merhaba arkadaşlar ben karımın yasadığı bir takım sorunlardan dolayı her türlü yere başvurdum gittiğimiz her yerde psikolojik sorunlarda ötürü bu tarz rahatsızlıkların ortaya çıktığını söylediler ama ben savaşmaya karımı bu durumdan kurtarmaya yemin ettim en son umut olarak nette gördüğüm medyum İbrahim adında kişiye durumu anlattım meğer dolandırıcının birisiymiş hep aynı tarz güven verici konuşmalarla insanları kandırıp paralarını hesabına aktardıktan sonra herşey değişiyormuş işin aslı sonradan ortaya cıktı bu kişi farklı isimler kullanarak insanları dolandırıyormuş bu tarz dolandırıcılar yüzünden gerçekten bu işi bilen insanlara güvenimiz azalıyor eğer mümkünse bana burdan bu işin eğitimini almiş bir hoca tavsiye ederseniz sevinirim ..

  35. YAVUZ kardesim sana MEDYUM ALİ GÜRSESİ önerebilirim bu alanda mısırda eğitimleri ve parapsikoloji, kuantum ve bioenerji üzerine ihtisas yapmış birisi olarak hiç bir sıkıntı yaşayaçağını düşünmüyorum

  36. Arkadaşlar bende yorumları okudum ve babavanga hocayla üç tane işlem yaptırdım ve bana geri getirme işlemi için 14 gün içinde kesin sana gelecek dedi tam 2.500 tl param gitti ve 7 aydır bekliyorum bırakın gelmeyi başkasıyla çıkmaya başladı telefonlara bile cevap vermiyor

  37. Ankara Kızılay Medyum Duygu Hoca denilen sahte medyuma dikkat edin. Kadın dolandırıcı. Hiç birşey yapamıyor sürekli oyalıyor, yalan söylüyor ve sürekli para istiyor sonuç sıfır.Kimse parasını kaptırmasın

  38. MEDYUM MUSTAFA KILIÇ HOCAYA KESİNLİKLE GÜVENMEYİN 11 GÜN İŞLEMİN OLACAK DEDİ AMA ŞU AN 21. GÜN TELEFONLARA BİLE BAKMIYOR HARAM ZIKKIM OLSUN VERDİĞİM PARALAR

  39. medyum Doğan denilen kişi farklı isimlerle bu işi yapmaktadır daha öncede sabıkası varmış sahtekar bir dolandırıcı insanların umutlarıyla oynayıp o paralarla nasıl rahat harcayabiliyorsun

  40. Ömer hoca diye biri var parayı alasıya kadar telefonlarını acar parayı aldıktan sonra bir daha aramaz kesinlikle işinizle ilgilenmiyor verdiğiniz paranını karşılığını alamiyorsunuz bosuna para kaptirmayin inanmayin kesinlikle sahtekardir.

  41. ARKADAŞLAR BENDE MEDYUM ADEM HOCA İLE ÇALIŞTIM ÜZÜLEREK SÖYLÜYORUM DOLANDIRICIDIR KENDİSİ BANA 10 GÜN VER DEDİ IKI GUNDE BİTTİ İŞLEM DEDİ AMA BAŞKASI DA BÜYÜ YAPMIŞ O YÜZDEN BÜYÜSÜ ETKİSİZ KALMIŞ YOK OLE BİR ŞEY İNANMAYIN O ADAMA

  42. medyum derviş dolandırıcıdır kendisine aşk ve bağlama büyüsüyle alakalı işlem yaptırdım aylardır sonuç yok buda yetmez gibi işlem yaptırdığım kişi başkasıyla birlikte DOLANDIRICI

  43. Sahtekar Medyum Yusuf hocayla kesinlikle çalışmayın.onlar paraları alıp telefonlara bakmayıp engelliyorlar 2500 tl verdim hiç bir işim rast gitmiyor haram zehir olsun o paralar sana

  44. Medyum Seyit Dolandırıcıdır Aşk ve bağlama büyüsü için tamı tamına 1800 tl paramı aldı ve işlemin kesin tutacağını söyledi. İşlem yaptıralı 2 ay geçti ama hiç bir şey değişmedi işlem tutmadığı gibi eski nişanlım başka birisiyle ilişki yaşamaya başladı haram zehir olsun verdiğim para ben yandım siz yanmayın

  45. Medyum Rauf hocaya aşk ve bağlama büyüsü için başvurdum bana 1 ay içinde kesin sonuç dedi aradan epey bir süre geçmesine rağmen telefonlarımı açmıyor maillerime cevap vermiyor kendisi hakkında kısa bir araştırma yaptım ve bir çok insanı dolandırdığını gördüm haram zehir olsun yediğin haram paralar vicdansız

  46. 35 yasında 2 çocuk annesi bir bayanım kızım 12 yasında 8 yasından beri bana karabasan gördüğünü söylüyordu ilk başta eşimde bende pek aldırış etmedik. Geçen yıl rahatsızlık geçirdikten sonra olayın ciddiyetini anlayıp bir kaç doktora başvurduk bize bununla alakalı bir hocaya görünmemiz gerektiğini söylediler yakın bir arkadaşımın tanıdığı hocaya gittik. Bu yardımı ancak deneyimli bir Medyumun sağlayacağını söyledi. İnternette ve yakın çevremizde bir çok yeri aradık. Medyum Gizem bulduk. Kızım kendisiyle konuşmak istedi. Onun kim olduğunu şu an bizimle nereden konuştuğunu üzerinde nasıl bir kıyafet olduğu gibi bir takım bilgileri söyleyince telefonu kapattı kendisine bir daha ulaşamadık. Medyum Mehmet hocayı aradık onun hakkında bir takım şeyler söyleyince onunda dolandırıcı olduğunu anladık ve şu an ulaşamıyoruz Önerebileceğiniz Medyum var mı arkadaşlar kızımın bu durumu karşısında sevinsen mi üzülsem mi anlayamıyorum ama bize gerçekten yardım edecek birilerine ihtiyacımızın var yorumlarınızı bekliyorum ..

  47. MEDYUM EMRE AKTAŞ DOLANDIRICIDIR BEN YANDIM SİZ YANMAYIN ADİ DOLANDIRICI İNSANLARIN NE KADAR ZOR DURUMLARLA KAZANIP BİR UMUT OLARAK GÖRDÜĞÜ BU YOLDA O PARANIN SANA HELAL OLUCAĞINI MI SANIYORSUN ….

  48. 2 hafta önce Medyum Meliha’ya işlem yaptırdım ama değişen hiçbir şey olmadı telefonla aradığımda cevap alamıyorum. Birkaç sitede hakkında yapılan yorumlara baktım sizce dolandırıldım mı arkadaşlar

  49. Aşk ve bağlama büyüsü yaptırmak istiyorum internette ve birkaç yerde araştırma yaptım konuştuğum kişilerden’de ikna olamadım. Bana önerebileceğiniz bir Medyum var mı acaba? konuştuğum kişiler arasında Medyum Ömer Hoca, Medyum Mehmet hoca dolandırıcı onları sakın aramayın derim.

  50. arkadaslar bende 500 tl kaptrdim telefonlarima bile cevap vermiyor medyum oktay hoca die geciyor adi 30 gun oldu ne gelen islemim var nede bisey bundanda uzak durum lutfen

  51. BU SİTEYİ KİM KURDUYSA ELLERİ DERT GÖRMESİN SAYESİNDE HEM DOLANDIRICILARDAN UZAK KALDIK HEM DE PARA KAPTIRMADAN VEFKİMİZİ YAZDIRDIK

    HERKESİN ORTAK DERDİ DOLANDIRILMAK GALİBA VEYA BANA ÖYLE GELİYOR AMA ALLAH BİN KERE RAZI OLSUN DOLANDIRIŞLMADAN İLK DENEMEMDE İYİ SONUÇ ALDIM NADİR GALİBA BU DURUM HALİME ŞÜKREDİYORUM

    ALİ HOCA HAKKINDA İYİ YORUM GÖRÜNCE BU SİTEDE BİRİNİN BIRAKTIĞI MAİLE MESAJ ATTIM NE Y APTIĞINA DAİR DETAYLICA ANLATTI KENDİSİ ORADAN DA ALİ HOCANIN NUMARASINI VERDİ İŞTE SOKAKTA GERÇEK HAYATTA EŞİNİZ DOSTUNUZDAN ANCA BU KADAR YARDIM ALIRSINIZ BELKİ ALAMAZSINIZ BİLE!

    ALİ HOCA 1 AYDA DERTLERE DERMAN OLMAY IBAŞARDI ÖNERİM KENDİSİNE BAŞVURMANIZDAN YANA KESİNLİKLE GÖRÜŞÜN KENDİSİYLE VE ÇALIŞMA YAPTIRIN BİR SIKINTINIZ VARSA

  52. Emre Aktaş sitesinde bahsettiği yıldızname konusunda gerçekten hiç bilgili değil. Yıldıznamenin tam olarak ne işe yarayacağı konusunda soru sormak istedim, bana doğru düzgün bir yanıt vermediği gibi tersleyerek cevap verdi.

    Kendisine göre yıldızname çalışmaları geleceği gösteriyormuş!!! Başkalarındakiler geleceği göstermediği için ucuzmuş kendisindeki geleceği gösterdiği için 1000 tlymiş bunları ballandıra ballandıra anlatıyor… bunları duyunca vazgeçtim iyiki vazgeçtim para kaptırmadım en azından

  53. Kağan isimli medyumun vefklerinin işe yaramadığını düşünmeye başladım. İki ay oldu bir haftada etki eder demesine rağmen hala bir etkisini görebilmiş değiliz. Bu durumdan çok rahatsızım ve gerçekten kandırıldığımı düşünmeye başlıyorum!

  54. haktan hoca diye kendini tanitan kisiye karsi dikkatli olmanizi tavsiye ederim rauf adinda baska bir medyum ile ortak calisiyorlar ikisi de birbirinden sahtekarrrr farkli isimlerle hesap acmisler her telefonda kendini farkli tanitiyor ama ayni ses bir gun rauf oluyor bi gun haktan oluyor kaptirdigimiz 250 lira oldu ama onlardan cikar eminim haram olsun

  55. cüneyt hocanın numarası sürekli değişiyor???????? her seferinde internet sitesinden ulaşmaya çalışyıorum paramı aldı muskayı göndermiyor!!!!

  56. SALİH MEMİŞOĞLU TARAFINDAN CİDDİ CİDDİ DOLANDIRILDIM!!! BEN DOLANDIRILMAM BEN GARANTİCİYİM DEMEYİN SAKIN KENDİNİZE SALİH MEMİŞOĞLU GARANTİCİ FALAN DİNLEMİYOR ÇATIR ÇATIR DOLANDIRIYOR ŞEREFSİZ HERİF!!! ÖNCE PARA SONRA VEFK DİYOR VEFK FALAN YOK LANET OLSUN BÖYLE İNSANLARA

  57. medyum muratın astroloji bilgisi çok zayıf ben az çok astrolojiden anlıyorum ve internetten araştırma yapmayı biliyorum bana yazdığı yıldızname internette bulunan ücretsiz sitelerde yer alanlarla aynı direk onlardan birini kağıda çıktı alıp yollamış iade etmek istiyorum bu nasıl yıldızname dedim bana hakaret etti yıldızname önemli ilimdir sen mi bileceksin ben mi bileceğim diye ters ters konuştu bak dedim aldığı sitenin adresini attım engelledi whatsapptan telefonlarıma cevap vermiyor eğer kandırılmak istemiyorsanız bu kişiyle çalışmamanızı tavsiye ederim

  58. Canbar büyüsü diye bir büyü öğrendim, internette hep bu büyünün en etkilisi olduğundan bahsediyorlar, en iyisini meliha hoca yapar dediler. Gittik meliha hocayla görüştük yapacağı büyü ile ilgili ama sonuçları hiç iyi olmadı tabi…

    canbar büyüsünün ne olduğunu sorduk ağzında iki laf geveledi net bilgi vermedi biz bundan şüphelendik biraz araştıralım dedik araştırın dedi bir sürü sitede iyi yorum vardı güvenerek tekrar aradık parasını ödedik yap dedik sonra sitelere tekrar baktık hepsi kapanmış

    nasıl bir şebeke kurduysa artık bilmiyorum siteleri kendisi açıyor iyi yorumları kendisi yaptırıyor yada hackliyor bilmiyorum bizim büyü tutmadı tabi ödediğimiz parayla kazıklandığımızla kaldık!

  59. Merhaba site sahiplerine teşekkür ederim benim ali hoca gibi önemli bir değer ile tanışmama vesile oldunuz. Ali hocaya yapılan yorumlar sayesinde kendisiyle görüşme kararı aldım.

    Mail ile iletişime geçtim, biraz mailleştikten sonra telefonda konuştuk. Gerek konuşma tarzı gerek bilgisi çok güzel bir insan. Çalışmaya başladık, bana önce bir muska yazdı, yazdığı muskanın etkisi çok kısa sürede ortaya çıktı. Boynuma taktığım andan itibaren kendimi iyi hissetmeye başladım.

    Yakın zamanda tekrar kendisine başvuracağım inşallah, bu sefer hayırlı bir iş için bizi bağlamasını isteyeceğim. Sevdiğim kadınla aramızdaki ilişki inşallah çok daha güzel bir hal alacak. Ali hoca vesilesiyle, allahın izniyle…

  60. LEVENT HOCANIN ÇETESİNİN SON KURBANLARINDAN BİRİ DE BENİM !!! 240 LİRA PARAM GİTTİ VE ENGELLENDİM TELEFONLARA CEVAP VERİLMİYOR EN AZINDAN SAHTE DE OLSA BİŞEYLER YOLLASAYDIN BE ADAM!!!

  61. rabia hocanin erkek oldugunu yaziyorlar basta inanmak istemedim ve icimdeki sese guvenerek buyu yaptirmaya karar verdim baglama buyusu yapacaktik herseyi anlattim mesajla konusuyor telefonlara hic cikmiyor zaten, konusmalar bitti gorustuk parasini yolladik bi gun telefonda arayayim bakalim kim cikacak dedim aramaz olaydim telefona erkegin biri cikti kaba sesle alo dedi rabia hocayi aramistim dedim yanlis aradin dedi kapatti sasirdim kaldim tekrar aradigimda telefona cikmadi… o gunden sonra mesajlarima da cevap alamadim neden bilmiyorum buyunun tutup tutmadigini bilmiyorum henuz etkisini gormedim 2 aydir…

  62. Medyum El Rashid sağda solda kendisinin arabistandan geldiğinden bahsediyor ama öyle bir durum olmadığı ortada. Arapça bile bilmiyor!

    Muska yazdırdık güya içerisinde arapça dualar olması gereken kağıt boş geldi. İçini açıp bakmasak aylar boyunca boynumuzda boş kağıt taşıyacaktık. Sahtekarlık olmuş her şeyi. El Rashid denen herifin tek kelimesine bile güvenmemek lazım.

    Muskanın içi boş geldikten sonra telefon açıp muskanın içi boş dedik, bizi yalancı yerine koydu. Bu insanlarla konuşmaktansa… Lanet olsun senin gibi sahtekara! Olmaz olsun dolandırıcı! Üstüne bir de bizi yalancı yerine koyuyor…… Güvenmeyin arkadaşlar para falan kaptırmayın!

  63. MURAT İSİMLİ MEDYUMDAN MEMNUN KALAN KİMSE YOK!!!! BİZDE İNANMIYORUZ BUNUN GERÇEKTEN MEDYUM OLDUĞUNA FALAN!!!! KESİNLİKLE BU KADAR KARAKTERSİZ BİR İNSAN GÖRMEDİM! HAYATIMIN EN KÖTÜ GÜNLERİNİ BU ADAM YÜZÜNDEN GEÇİRİYORUM BANA İLK KELİMESİ PARA OLDU PARASINI YOLLADIM GERİ ALAMIYORUM RIZIK BÜYÜSÜ İÇİN PARA YOLLADIM RIZKIMDAN OLDUM KİMSEYE ÖNERMİYORUM KİMSE PARA YOLLAMASIN!

  64. Şehzade medyumun yaptığı büyülerden hiçbir zaman verim alamadım. Kimseye güvenmem diyen beni bile kendine güvendirmeyi başardı. Güvenimizin sonu sahtekarlığa uğramak oldu allah belasını versin…

  65. Meryem hoca ile iletişime geçtim bana muska yazması gerektiğini söyledi kabul ettim. Muskamı bir haftada gönderebileceğini ama parayı peşin olarak yatırmam gerektiğini, gerekirse fatura kesebileceğini söyledi.

    Fatura istemediğimi onun yerine bana acilen muskayı hazırlamasını ve mümkünse daha erken göndermesini rica ettim. 1 haftadan önce olmaz ama elimden geleni yaparım dedi. İki aydır yazdıklarıma cevap vermiyor, telefonlarıma yanıt vermiyor ve muskamı alamadım. Kendisine son attığım mesaj artık kötü yorum yapacağım konusunda oldu. Umarım bu ona ders olur.

  66. kaçtane siteye yazdm ben burdada yazcam medyum orhanın yapmış olduğu hiçbişey tutmadı kendisne byülerinin tutmadğgını söylediğim zman bana hakaret ediyo ve kendnn sucu olmadgını soyluyor inanlmaz br insn gercekten ksnlikle kmsenin güvenmemesi lazm para kaptrmayın allah askna!

  67. MEDYUM MUHABBET TARAFINDAN KANDIRILDIM KISMET AÇMA ÇALIŞMASI AMACIYLA BİR GÖRÜŞMEMİZ OLDU MUSKAYLA HALLOLACAĞINI SÖYLEDİ MUSKAYI YAZDIRDIK GELDİ AMA ETKİSİNİ GÖREMEYİNCE TEKRAR TELEFON AÇTIM YERİNDE GÖRÜŞMEK İSTEDİM OLMAZ DEDİ TELEFONDA HALLEDEBİLİRİZ DEDİ TAMAM DEDİM ONU DA KABUL ETTİM MUSKANIN TUTMAMA SEBEBİ SANA BÜYÜ YAPILMASI DEDİ BÜYÜYÜ ÇÖZMEK İÇİN AYRICA BİR ÇALIŞMA YAPMAMIZ LAZIM DİYEREK TEKRAR BİR BÜYÜ BOZMA ÇALIŞMASINA BAŞLATTI BİR AY SÜRECEK BİR AY BOYUNCA VERDİĞİM DUALARI OKUYACAKSIN DEDİ KABUL ETTİM BAŞLADIM OKUMAYA BİR AY SONRA HALA MUSKANIN ETKİSİNİ GÖREMEYİNCE AÇIKCASI İNANCIM SARSILDI MUHABBET’E PARAMIN İADESİNİ İSTEDİM MUSKAYI GERİ GÖNDERMEK İSTEDİM OYUNCAK MI BU İADE OLSUN NE SAÇMALIYORSUN GİBİ LAFLAR ETTİ TAMAM DEDİM KAPATTIM BELKİ HAKLIDIR BENDEN KAYNAKLIDIR DİYE DÜŞÜNDÜM SONRASINDA MUSKADAN ANLAYAN BAŞKA BİR HOCAYA AÇTIRDIK DUALARLA FALAN AÇTIK MUSKA AÇMANIN GÜNAH OLMASINDAN DOLAYI AÇTIĞIMIZ MUSKADAN HİÇBİRŞEY ÇIKMAYINCA DOLANDIRICI OLDUĞUNU ANLADIM TELEFON AÇTIM AMA BENİ TERSLEYİP KAPATTI TEKRAR KONUŞMA BENİMLE ARAMA FALAN DEDİ BENDE BIRAKTIM MUHABBET İLE YAŞADIĞIM OLAY BUNDAN İBARET SİZ DE KENDİNİZE GÖRE DERSİNİZİ ÇIKARIN

  68. Medyum Ali Hocaya olan memnuniyetimi bildirmek istiyorum. Bu sitede ismi geçen çok sayıda medyum ile çalıştım daha önceleri. Bazıları denildiği gibi tamamen sahtekar, para alıp muska alamıyorsunuz. Bazılarının büyü çalışmaları etkisiz oluyor veya çok az etkisi oluyor.

    Medyum Ali Hoca’dan hem muska hem büyü bozma çalışması istedim. Muskayı önce istemiştim, istediğimiz gibi önce muska geldi. Muska kendime olmadığı için ne amaçla talep ettiğimizden bahsetmek istemiyorum. Ama gayet güzel etki ettiğini söyleyebilirim.

    Büyü bozma çalışması benim içindi, büyüyü bozarken kullandığı eşyaları tek tek anlattı, hangi adımları uyguladığını anlattı. Bu bana güven verdi. Sonuçları şimdiden gayet iyi görünüyor, vakit geçtikte yine bildireceğim size yorumlarımı takipte kalın.

  69. Haktan medyumdan memnun değilim!!! Muskamı bir aydır teslim etmiyor kaç kere para istedi her seferinde para gönderdim ve bana cevap vermeye bile tenezzül etmiyor!!!

  70. Mahmut kılıç gibi hoca olmaz olsun gerçekten sinirden titriyorum artık bu tarz insanların bu şekilde para kazanmaları ve insanları dolandırarak hepimizden zengin olmalarına katlanamıyorum bu adamlar şebeke olarak çalışıyorlar! Bugün tekrar para istedi benden yüzsüzce !!!! İki aydır en ufak bir gelişme yok göndermiyor hiçbir çalışmamı üstüne bugün yüzsüz yüzsüz tekrar para isteyince artık sinir tepeme çıktı lanet olsun senin gibi insanlara

  71. basta guvenmemistim deniz adındakı medyuma ama bır deneyim dıyerek para gonderdım keske guvenmeyıp yollamasaydım paramı aldı buyuyu yaptımı yapmadımı mechul kesınlıkle ıgrenc bır ınsan onermıyorum!!!!!!!!

  72. MEDYUM DUYGU ERKEK ÇIKTI SARKINTILIK EDİYOR BENİ ENGELLEMEDİ BEN ONU ENGELLEMEK ZORUNDA KALDIM ÖZELLİKLE KADINLAR DIKKATLI OLSUN PARANIZI ALIYOR CALISMAYI YAPABILMEK ICIN BIRSURU SORU SORUYOR SORDUGU SORULARDA OLDUKCA SACMA INANMIYORUM BUNUN HOCA FALAN OLDUGUNA KADIN TAKLIDI YAPAN SAPIK BIR ERKEK

  73. Tam iki ay önce sipariş ettiğim muska bugün elime ulaştı. Mustafa isimli çakma hocadan muska sipariş etmiştim verdiği muska da kendisi gibi çakma çıktı. Elime ağır gelince açtık içini baktık önce duvara falan vurduk ne olduğunu anlayabilmek için, kolayca anladık ne olduğunu!!! sahtekar herif muska yerine taş göndermiş bildiğiniz taş yollamış nasıl bir karaktersizse en azından kağıda bişeyler karala yolla!

  74. İsmim tufan, bundan dört ay önce bir büyü çalışması için medyum hoca arayışına girdim. Kenddim için değil aksine aile bütünlüğümüz için çalışma arayışı içindeydim allah bin kere razı olsun bir internet sitesi üzerinden ali hocanın numarasını buldum.

    Derdim büyüktü ama dermanı da allah veriyor allah razı olsun ali hocam beni boş bırakmadı yaptı çalışmayı etkisi de oldu. Üstüne ara sıra arıyorum hala hal hatır soruyorum. Sadece işim görülmedi, aynı zamanda dost da kazandım. Bunu başarmak çok önemli bir şey…

  75. Rabia Hoca denen kadın şerefsiz kadın. senin hemcinsin olduğun için utanıyorum. Bana ettiği küfürleri bir duysanız yemin ederim değme erkek bilmiyordur o küfürleri. pislik dolandırıcı seni Allah’a havale ediyorum. Muskam nerde diye sorana küfür eden birine güvenilmeyeceğini söylemeye bile gerek yok…….

  76. Bu Şehzade Hoca nasıl bir dolandırıcıymış, nasıl kandım bern yandım siz yanmayın arkadaşlar? İstediğim muska için parayı yatırdım aynı gün, büyü haram diye korktum huzursuz oldum vazgeçtim, parayı iade edin dedim. Tamam bir haftaya geri yatırırız dediler. Bir hafta geçti yok, aradım bekle internet bankacılığımızda arıza var giderilsin yatıracaz dediler,iki ay geçti telefonda tersleşip sizi şikayet ederim deyince özür nazır ettiler.hoca şu an ümrede, dönsün paran cebinde, biz Allahtan korkarız hak yemeyiz, yazmadığımız muskanın parasını almayız,paran hocada kalmaz korkma dediler. İki ay daha bekledim.sonra hep görüştüğüm numarya çıkan başka bir kişi burası aradığın kişi değil kardeşim yanlış arıyorsun diye kapatıyor. Başka numaralardan, başka kişilere aratıyorum, şehzade Hoca buyrun diye açıyorlar. Dolandırıcılar diye konuşmaya başlayınca da her arattıığım kişiyi engelliyorlar. Ben hangi mahkemeye başvuracağım bilemedim ki, kim bakar bu davalara,bilen varsa yazsın.çünkü bayağı yüklü bir meblağdı yatırdığım para

  77. BU İNSANLARIN ALLAH İNANCI FALAN YOK HEPSİNİN GÖZÜNÜ PARA BÜRÜMÜŞ AHLAKSIZ İNSANLAR!!! ÖNAY İSİMLİ HOCA TAKLİTCİSİNE PARA KAPTIRDIM BENDE İNŞALLAH CEZA ALIR HERYERE YAZIYORUM EN KISA SÜREDE DİLEKÇEYLE MAHKEMEYE GİDECEĞİM

  78. Medyum Hasan hoca ya güvendim. EMEKLİLİKTE SONRA EŞİMİ KAYBETMİŞLTİM VE YALNIZDIM. Şöyle hanımeferndi, çok gözü yükseklerde olmayan, benimle ekmeğimi bölüşecek, kalan ömrümde bana yoldaş olacak bir can yoldaşı bulmamda bana nasıl yardımcı olur diye yazıp sordum. Kesinlikle garantili muskalarıdan bahsetti bana. Bir tane yapıp göndereyim, bak senin için hayırlı olan kapını çalacak dedi. 600 liraya ilk muskam geldi.iki ay taşıdım.birşey olmayınca tekrar yazdım. O muska yetersiz gelmiş olabilir, tabi parana herşey muska bile dedi. Sen emekli olunca sana ucuzundan yazıp gönderdiiydim, eğer 1500 liran varsa başka bir tane yazıp gönderecem. Üç ay içinde evlenmezsen paranı iade edecem dedi. Tamam dedim.yolladım parayı. Muska geldi taktım.üstünden bir yıl geçti,ne evlenebildim,ne de hasan hocayı bir daha bulup da paramı isteyebildim.

  79. Medyum rauf hocanın kandırdıkları diye istagramda sayfa açılmış arkadaşlar. Oraya bir girin sadece biz değilmişiz neler neler, kimler kimler var yazık, yazık

  80. turkiyeye yeni geldigimi soyledim normalde hollandada yasiyorum ailevi meselelerden dolayi turkiyye donmek zorunda kaldigim icin burada sorunlarimi bir sekilde cozmek zorundaydim aradigim ilk kisi medyum el rashid oldu

    internette ozellikle almanyada kendinden cok bahsediliyodu, guvenilir sandik para gonderdik ama yaptigi calismalarin hicbir etkisi olmadi bana hicbi sekilde etki etmedi bilmiyorum size ne olur ama onermiyorum para falan gondermiyin!! geri iade garantisi verirken paranizi geri vermek istemiyor dolandiriyor yani

  81. Medyum Fadime’ye arkadaşım tavsiyesiyle telefon açtım.

    Uzun zamandır eşimle problemlerim vardı ve ona herşeyi anlattım. Bana hemen bir şirinlik muskası yazıp göndereceğini söyledi. Ben bu tür şeylere çok inanmadığımı, ama artık son çare sadece merakımdam denemek istediğimi söyledim. Beni çok güzel ikna etti, yer gök duayla, eğer memnun kalmazsan paranı iade ederim.

    Medyumlar içinde tek para iadesi yapayım diyen medyum benimdir ve bir kişi memnun kalmadığı olmadı,sen memnun kalmaz, ya da duanın gücüne inanmazsan paranı iade ederim.dedi.hemen 500 çıkardım hesabına bana bir muska yolladı bir hafta sonra.

    Üzerimde eşime göstermeden taşımaya başladım. Psikoljik olarak mı nedir, sanki eşimin yüzü gülmeye başlamış gbi gelmeye başladı iki gün sonra. O sevinçle hemen fadime Hoca’yı aradım anlattım. Bak gördün mü ben sana dedim yer gök duayla gördünmü iki günde sen de farkettin dedi. İnanmaktır asıl olan sen yeterki inan ben neler gönderirim sana her şey senin elinde dedi. Ben de haklı olduğunu söyledim bir içim ısındı gibi olmuştu.

    Kendisine kayınpederimin elinde tuttuğu büyük bir paranın olduğunu ve okuyarak onu bize vermesini temin edip edemeyeceğini sordum. Verirse bendeki birikimle birleştirp bir ev alma imkanımız olacaktı çünkü. Bana onun için bir muska yazacağını ama malzemelerşnin biraz pahalı olduğunu söyledi.

    Çok uzatmayayım ayrıntıları 2000 lirayı bulabilir ama çok etkili üç gün sadece üç günde etkisini görmezsen paranı söz iade edeceğim başka bir muskayı deneyeceğiz dedi. Ben parayı gönderdim muskayı gönderdi ama muska bir ay durmasına ve tüm dediklerini yapmama rağmen etki göstermedi.Aradım hemen paranı iade edeceğim canım benim ben allahtan korkarım dedi. Ve parayı iade etti. İade ettiğinin ikinci günüydü o aradı bu sfer. bak canım kardeşim dedi yeni sırlar kitabından Bir şey öğrendim gel onu deneyelim zaten biliyorsun olmazsa yine veririm paranı dedi.

    Bu seferki denemenin 10.000 lira lık bir malzemeyle olacağını, malzemelerin kimini arabistandan kimini hindistandan getirteceğini söyledi. Ev için birikimim olan tüm param 10 milyarı gönderdim. Muska beklemeye başladım. Hiç ses çıkmayınca bir hafta on gün aradım karşımda böyle bir numara kullanılmamamaktadır sesi.yıkıldım perişan oldum eşime de anlatamadım. Çünkü biraz da olsa düzelen muhabbetimizn tekrar bitmesini istemedim.Duysa kesin boşar beni. Çok uzun yazdım özür dilerim ama sinirimden delirecek gibi oluyorum.daha çooook ayrıntı var yazamadığım ama aman dikkatli olun bu kadın iyi iyi görünüp hatta paranızı iade falan edip, daha büyük dolandırıp gidiyor

  82. MEDYUM ORHANIN NUMARASINI BULAMIYORUM BENİMLE KONUŞTUĞU NUMARADAN TEKRAR ARIYORUM ULAŞILAMIYOR! BENİM GİBİ OLANLAR VAR NASIL ÇÖZEBİLDİLER ACABA? İLETİŞİME GEÇER MİSİNİZ BENİMLE?

  83. Kimsenin vebaline girmek istemiyorum ama bunu yazmasam içim de rahat etmeyecek… Bundan 3 ay önce bir büyü çalışması yaptırdım. Medyum Recep Kaplan’a parasını gönderdim.

    Telefonda uzun uzun konuştuk, büyünün nasıl olacağına nasıl yapılacağına dair görüşmelerimizi tamamladık. Fiyatta da anlaştık. Ödemesini eksiksiz gönderdim. Büyüsünün etkisini hala bekliyoruz. Bir ay demişti ama hala göremedik etkisini. Bakalım ne olur ne olmaz bilmiyorum. Eğer etki görürsem yazarım.

  84. Haktan Hoca adı gibi haktan falan değil, afedersiniz b..ktan çıktı. Ben ve benimle birlikte benim sözüme güvenen dört arkadaşımı da kendi pisliğine bulaştırdı. Hakkınızı helal edin dostlar, nerden bilirdim ki dolandırıcılar kralı olduğunu? neyse ki bizler 500 er lirayla ucuz kurtulduk, ona bari şükrettik. Siz dikkat edin!!!!!!!!!!

  85. Medyum duygu, güya sözüm ona bana burcumun astrolojik dönemlerini ve o dönemlerde neler yapmam, neler yapmamam gerektiğini gösteren bir harita çıkaracaktı adının yıldızname olduğunu ama biraz daha farklı bir çalışma gerektiğini söyledi. Tam iki ay oldu 250 liram ve medyum duygu yıldızlara karıştı uçtu.

  86. medyum uğur adını nerde görürseniz kaçın arkadaşlar. Kargoyla gönderdi muskayı koca bir kutu içi boş.

    Hemen aradım sekreteri öyle Bir şey olamayacağını , çok titizlikle çalıştıklarını söyledi. Ne yani yalan mı söylüyorum, muska çıkmadı dememin bana ne gibi bir menfaati olacakki dedim, rakiplerimiz sizi tutmuştur dedi.

    Nasıl yani deyince de fazla uzatma kardeşim bildiğin yere şikayet et, BULURSAN bizi alırsın ya muskayı, ya parayı, ya da babayı deyip gülerek kapatıp, engellediler beni.

  87. Oğlumun psikolojik problemleri için yardım istediğim iki ayrı hocadan da iki ayrı kere dolandırıldım. Önce Ebrar Hoca diye bir vicdansızın tuzağına düştüm 500 liraya muska gönderiyorum diye paramı alıp,muskamı yollamadı.

    Sonra bayandır bana bu hocadaki paramı kurtarmak için yardım edebilir diye sümeyye hoca diye birine yazdım. Bana bu ebrar hocanın sahtekar olduğunu, 500 lirayla ucuz kurtulmuşsun kardeşim, boşuna arama bulamazsın onu diyerek, beni ikna edip kendisinin muska göndereceğine ikna etti.

    Allah kimseyi çaresiz bırakmasın bayandır, beni anladı, derdime derman bu kadında diyerek inandım. İki tane ayrı muska göndereceğini söyledi. 250 liraya bir muska geldi. Onu tak oğluna bir ay sonra ikinci muskanı göndereceğim dedi. İkinci muska 750 liraydı parayı yolladım birincisi geldi bu kadın doğru insan diyerek ama sonuç yine aynı oldu.İkinci muska gelmedi ve o da diğeri gibi beni engelledi.

    Allahınızdan bulun demeyeceğim ,eytanınızdan bulun inşallah. Çünkü rabbim kimseye kötülük yapmaz, siz şeytanınızın ağında boğulun inşallah.

  88. Recep kaplan hoca adına aman çok dikkat edin. Öyle biri yok sanal adam o. Arkasında çok büyük bir sahtekar cemaat varmış. On iki tane müridiyle bu medyum işlerini çevirip, milleti dolandırıyorlarmış. ARKADAŞIMIN DOLANDIRILIŞINA BİZZAT ŞAHİT OLDUM. Adamın iyi niyetini nasıl sömürüp, kanını emdiler bir bilseniz.

  89. Medyum Aslanı arkadaşımın tavsiyesi üzerine aradım. Sekreteri çıktı. Nedir sıkıntınız dedi. Ben de kendimle ilgili özel bir kısm danışacağım şeyler olduğunu, bayan olduğu için bunları kendisine anlatamayacağımı, hocayla direk görüşmem gerektiğini söyledim. Hocam çok yoğun iki üç gün sonra arayın dedi. Aradım iki gün sonra bu sefer başka bir bayan çıktı. Ona da durumu anlatıp, hocayla görüşmek istedim. Hoca şehir dışında ben ileteyim arayım seni dedi.Ertesi gün aradı aynı bayan ve bana hocam akşam sizi rüyasında görmüş ve ne dersiniz olduğunu rüyada ona anlatmışsınız dedi. Ben bir tuhaf oldum tabi eee ne dedi dedim.Sizin 750 liralık bir muskayla işiniz çözülürmüş üzülmesin dediğini söyledi sekreter. Ben sizle devamlı irtibatta olup, hocamla aranızda aracılık yaparım gelene kadar dedi. Tamam dedim yolladım parayı verdiği hesap numarasına. İki gün bekledim aradım o kaç kere görüşme yaptığım numara kullanılmıyor çıktı. O an dolandırıldığımı anladım. Beddua bile etmeyeceğim döner beni bulur diye sanırım ben bunu hakettim.demekki insan çok çaresiz kalınca aklı fikri elden gidip dolandırılabiliyormuş.Allah tüm çaresizlerin yardımcısı olsun.

  90. kırk da yılda bir hiç inanmaya inanmaya Ayhan Hoca diye bir medyuma el açtım, yardım diledim çaresizlikten.başta herşey iyiydi….. çok moral verdi, çözülür,çözerim dedi…….. ne zaman 1500 hesabına yattı, ortadan kayboldu. MEĞER SAHTEKARIN KRALIYMIŞ, internet sitelerindeki yorumları okuyucunca anladım…….. Ama tabi geç oldu.

  91. EL Rashid adıyla piyasada dolaşan medyum bozuntusuna dikkat edin. Tam 800 liramı alıp, beni engelledi ve hala piyasada dolanıyor bu adi. Nasıl oluyor bir anlam veremiyorum.

  92. BEN KANDIRILMAM DİYE DOLAŞIRKEN PROFESYONEL DOLANDIRICILARIN AĞINA DÜŞTÜM İNANILIR GİBİ DEĞİL. NORMALDE ASLA BÖYLE BİR ŞEY YAPMAM DEDİĞİM HER ŞEY BAŞIMA GELMEYE BAŞLADI.

    DÜZENBAZ MEDYUM DOĞRU VE ARKADAŞLARI TARAFINDAN BÜYÜK BİR TUZAĞA ÇEKİLDİM HER SEFERİNDE BAŞKA BİR HESABA PARA ATMAYA İKNA EDİLDİM TOPLAMDA 500 LİRA PARAM GİTTİ VE KARŞILIĞINDA KOCA BİR HİÇTEN BAŞKA HİÇBİR ŞEY ALAMADIM SAKIN SİZ BUNLARA GÜVENİP BİR ŞEYLER VERMEYİN!

  93. selamun aleyküm… bizim yorumumuz iyi olacak esimle birlikte bu yorumu yazıyoruz aramızdaki soğukluğun önüne geçmek için bir hocaya danışalım dedik…. görücü usulü evlendiğimiz için aramızda tam anlamıyla bir sıcaklık olmadı hiçbir zaman…

    ali hoca tarafından yapılan muhabbet büyüsünün etkisini kısa sürede gördüm… eşimle aramda özel bir muhabbet bağı oluştu ve birbirimize büyük bir sevgi beslemeye başladık… eskiden kafamıza takılan her şey artık sorun olmaktan çıktı…

    allah ali hocadan razı olsun… benim gibi sıkıntı yaşayan kişilerin sorunlarını çözdüğü için kendisine duacıyım inşallah da böyle devam edecek herşeyimiz internette birden fazla ali hocaya denk geldim bizim çalıştığımız ali hoca soyadı gürses sitesi medyumali.com numarası 0535 590 62 75 bu beyefendi sizleri yanlış yönlendirmiş olmayayım.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir